Sunday 8 January 2012

Alhamdulillah~

Assalamua'laikum w.b.t....


Syukur ke hadrat Ilahi, dapat jugak aku buat blog ni walaupon banyak halangan terpaksa aku tempuh :p. Terima kasih kepada CIK RUMET kerana sudi membantu aku menangani masalah untuk meng ‘create’ blog ini. Hehehe~  So guys and girls,I’m a new blogger :p hye~ 
harap korang2 smua boleh la beri tunjuk ajar lepas ni . Mana tahu boleh la aku jadikannya sebagai hobi di masa lapang nanti ^_^.
 Dalam tengah2 sibuk nak final ni la aku gedik nak buat blog bagai. Aku pon x tahu kenapa dan mengapa. Mungkin sebab tekanan study? (padahal x study mana pon, tidoq ja lebih!hahaha~) . So I only have about 3 days to finish all the notes yang berlambak-lambak ni. 
And ada lagi 2 paper final exam for this fifth semester . Semangat datang la kamuuuuu~ @_@...

Jom Study :)

3 comments:

Cik Cahaya said...

Salam my rumate..
yeay!! dah ada blog...
I'm the first follower..comel gituuu..haha

Cik Cahaya said...

Testing2...

Cik Shafin said...

yahuu...hehehe