Tuesday 10 January 2012

Dalam dilemma???

Assalamua'laikum..

Optional?? err .. macammana nih? masih dalam dilemma. next semester 6 bulan aku dan kawan2 seperjuangan akan menempuhi alam praktikal. Tp besok, or lebih tepat hari ni la 11 Januari 2012 dalam pkol 10 a.m nanti aku perlu membuat keputusan sama ada nak pilih QUALITY CONTROL AND FOOD SAFETY? PROCESSING  OF FOOD? FUNCTIONAL FOOD? ataupon MARKETING? 

Hah?? apa ni?? urmmm..ni adalah antara pilihan minor yang akan aku amik masa final year nanti. Fakulti suh pilih and bagithu awal2 sebab senang nak bukak kuota kata Kak Huda~ aku kena pilih benda yg aku betul2 minat.hmmmmm~

So ?? aku punya pilihan?? errr .............sampai saat ini aku masih dalam dilemma

p/s: mungkin boleh tdo dlu, mana tahu muncul dalam mimpi ke nanti kan.... :p

1 comment:

Anonymous said...

Hi Shafin. Can I know the title of the song in your blog? ^^